Uvesti naplatu privatnim motornim vozilima u centar grada (popodne i vikendima)


#1

“Kažnjavanje nestanara” centra zbog izbjegavanja upotrebe javnog prijevoza i bicikala.
Većina vlasnika automobila (motora/skutera) želi “u krevet s vozilom”; u velikoj većini se radi o komociji/lijenosti, a i izostanku policijskog postupanja zbog kršenja ZOSPC-a.


#2

Iskreno, naplata parkiranja u garažama je sasvim dovoljna “kazna” :-).


#3

Rekao bih da je to mišljenje, upravo, jednog od “krevetasa”; cilj je “skinuti automobile s prometnog pijedestala” (pogotovo u centru), a indirektno, horvatinčićima pokazati da trebaju “ulagati” IZVAN centra grada.


#4

Ovo se dešava jer je jeftinije ići autom i platiti parking nego kartu.
Bolje organizirati javni prijevoz i biciklisticke staze. - prakirališta locirati izvan centra i za cijenu parkirne karte besplatno dovesti ljude u centar


#5

Jedna od dodatnih posljedica je i zagađenje dušikovim oksidom, prvenstveno iz dizel vozila koja su donedavno prodavana kao ekološki prihvatljivija (zbog lažiranih CO2 emisija), koje može imati vrlo štetne posljedice po zdravlje, posebno razvoj pluća kod djece.
Ali, prije nego se gđi iz pekare zabrani ili dodatno naplati doći na posao autom u mračno siječanjsko jutro, trebalo bi joj omogućiti brz i relativno udoban (suh, topal u sijačanjskom slučaju) javni prijevoz. Ili barem naplatom prvenstveno kazniti 4X4 terence koji u centar idu u shopping, a ne male aute kojima radnici idu na posao u centru. Ili kojima se baki dostavlja topli obrok na kućnu adresu.


#6

Apsolutno sam protiv bilo kakvog uvođenja naplate ulaska u centar i sličnog kažnjavanja, jer već je dovoljno skup (i pre skup) te vremenski ograničen parking u centru! A subotom popodne i nedjeljom se ionako po centru ne vozi previše ljudi.
Međutim, promet u centru se puno bolje i uspješnije može smanjiti uvođenjem dobre alternative osobnim vozilima, a to je dobro riješen javni gradski prijevoz! Kad budemo mogli iz bilo kojeg dijela grada za 10-15 minuta brzim metroom doći na Trg Bana Jelačića - e tada će se automobilski promet sam od sebe smanjiti na minimum! Jer nitko neće biti lud gužvati se po centru u autu i tražiti i skupo plaćati parking, ako će imati za par kuna brz i efikasan prijevoz do najužeg centra! Ja stalno ističem primjer Beča - odite tamo i pogledajte kako je to riješeno i kako to izgleda! Nema naplate ulaska u centar ni takvih stvari, a vrlo malo ljudi se vozi po centru, jer neusporedivo im je bolje, brže i jeftinije sjesti u metro i doći u najuži centar, doslovce pored katedrale! Eto, kad tako nešto budemo imali u Zagrebu ovaj problem će nestati sam od sebe!


#7

Postoji li sansa da procitate i ono u zagradi???


#8

Hahahaha, sigurno cete “kavopije” (u Audi/BMW/Mercedesima) uspjesno “natjerati” da promjene navike.

Hoce biti dosta 100-tinjak godina (usput, koliko kosta metro, a koliko banderasu treba da obnovi “najobicniju” zicaru na Sljeme)???


#9

Naplata parkiranja u jednom Dubrovniku na sat iznosi od 50-75 kuna. Prometna povezanost autobusima je i više nego zadovoljavajuća. U Dubrovniku su kapaciteti cesta vrlo niski, a opslužuju puno putnika. Prevelikih gužva nema. Povećati cijenu parkinga u centru i BITNO poboljšati JGP i malo ga pojeftiniti.